2010. március 31., szerda

Haszon nőknek

Egy hete álltam az újságárusnál, és épp kezdett csábítani az ELLE magazin, mikor felfigyeltem egy szürke-piros címlapra. Csak úgy vonzott a kiskosztüm, piros táska kombináció. A címen meglepődtem: Haszon nőknek. Hírből már hallottam, és távolból már találkoztam a Haszon című gazdasági magazinnal, de egészen eddig nem tudtam, hogy van egy kimondottan nőknek szóló kiadása is. Szó szerint a címlap alapján megvettem. Egész héten bújtam, újra és újra elolvastam. Főszerkesztője Bezselics Ildikó, ami már reménnyel töltött el az első lapozgatás alkalmával. Minden szám egy bizonyos, nőket érdeklő témáról szól, a mostani szám például a divatról. Persze szigorúan gazdasági és társadalmi megközelítésben. Engem lenyűgözött. Van benne minden, ami érdekelheti az olyan divatrajongókat, akik nem szeretnek pasizási trükköket, divatbazárokat, vagy fotósorozatokat böngészni. De azoknak is ajánlom, akik eddig csak a fentieket ismerték, mert egy egészen új megvilágításból ismerhetik meg a divat világát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése