2010. március 6., szombat

Akarom azt a cipőt!

Paola Jacobbi olasz divatszakértő szerint „egy pár cipő nem tesz boldoggá. De rengeteg pár már igen.”

Lehet egyetérteni vagy elhatárolódni ettől a kijelentésétől, de annyi biztos, hogy a női szeszély része.

A márkamustra mellett a cipőtörténelembe is betekintést nyerhetünk, ha elolvassuk a könyvet. Humorosan elmélkedik a lábbelikről, és pikáns sztorikkal is megspékeli írását a szerző: például elmeséli, hogyan lopott cipőt Marilyn Monroe.

Mikor először vettem a kézbe a könyvesboltba, azonnal tudtam, hogy annyira kell nekem ez a könyv, mint egy pár csinos és kényelmes topánka… Arra számítottam, hogy egy lányos sztori keretében, sorok között olvasva tudok majd meg újat erről a világról. Ezzel szemben egy reális és – mondhatni – tematikus írást kaptam.

A közel 180 oldalon még cipőpszichológiát is találtam. Érdemes tehát legalább egyszer elolvasni, ha rejtett cipőmániánkra szeretnénk rádöbbenni. Mert mondjon akármit a világ, mi nők vagyunk, és akarjuk azt a cipőt, legyen topánka, csizma, lakk, tűsarkú vagy edzőcipő…

1 megjegyzés:

  1. én is tök szívesen elolvasnám.
    kell ez a könyv!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés