2010. november 23., kedd

Breakfast at Lanvin’s

Egy reggel(i) Lanvin-nel


Fogcsikorgató, hajnali hidegben indultam el otthonról. A sötétség mellett az álmosság volt csak tapintható az utcákon, és engem is csak az tartott ébrem, hogy ma volt a Lanvin for H&M kollekció megjelenése.



Fél hétkor értem a Vörösmarty térre, ahol akkor még csak 30-35 ember várt vacogva. Akik munkába igyekeztek, nem tudták mire vélni az ácsorgó, aprócska tömeget. Bezzeg mi az üzlet előtt felállított kordonnál a nagy durranásra vártunk. Dübörgött az ébren tartó zene, szemeinket pedig a kirakat színpompás ígérete kísértette: a miénk lehet minden. Közben majszoltuk a friss croissant, és szürcsöltük a forró kávét, amit a nagy alkalom részeként szolgáltak fel.

Persze a várakozás percei egyre feszültebbek lettek. A rendszer ugyanaz volt, mint a Jimmy Choo kollekciónál tavaly: karszalaggal lehetett bejutni az elzárt területre, 15 perces limit volt egy csoportnak, és minden terméktípusból csak egy példány lehetett a vásárlók tulajdona. Pozitív változtatás volt, hogy minden csoport érkezése előtt feltöltötték a kínálatot, így egyenlő esélyekkel indultak a később érkezők is.

Azért volt üröm az örömben, amit még én divat-analfabéta is észrevettem. A ruhák széle nem volt szépen kidolgozva, igénytelennek hatottak a divatház hírnevéhez. A cipők sem úszták meg: ahogy egy nő felpróbálta az egyik lábbelit, leszédültek róla a rá ragasztott üvegkristályok. Valószínűleg a test súlya miatt. De ezek a hibák nem jelentetik a kollekció gyenge voltát, csupán azt, hogy a Lanvin-minőséget a Lanvin divatház és nem a H&M limitált kollekciója adja.

Már hetekkel ezelőtt, jó alaposan végignéztem a kollekció minden darabját, és céltudatosan léptem a zárt területre, hogy az áhított nyaklánccal kezemben, diadalittasan távozzam.

A csomagolással mindenki elégedett lehetett, egyszerű, szép és minőségi volt. A ruhákat nem csak ajándékzacskóba, de még ruhás zsákba is beletették.

Különlegesség, hogy a kordonon kívül, de az üzleten belül bárki vehetett magának Lanvin által tervezett anyagtáskát, amivel jó ügyet szolgált. A 790 forintos árral az Unicef tevékenységét támogattuk.

Az egész reggel örömteli volt a különleges vásárlási élménynek köszönhetően.

Kíváncsian várom, hogy ki tervez „luxus”kollekciót legközelebb! Én ott leszek!




Üdvözlettel,

Vera


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése