2010. december 16., csütörtök

Stylistocska gombocska II.


Egy szép fotó hatalma


A divatfotózás egy olyan esemény, amelyet azt hiszem minden nő élvezne. Hiszen ilyenkor teljesen elkényezteti a stylist, a fotós és a sminkes. A jó fotók pedig olyanok, mint a cseresznyék a torta tetején.



A stylistomtól kaptam egy ilyen fotózási lehetőséget, amit pici habozással, de elfogadtam. Féltem, mert nem szoktak jó képek készülni rólam; nem tartom magam fotogénnek. De izgatottan vártam, hogy mi lesz belőle(m).

A smink és a ruhák nagyon különlegessé tették az élményt, a fényeket pedig félelmetes voltak. A fotózás nem tartott olyan sokáig, de a sminkeléssel és az öltözéssel eltöltött időt rettenetesen élveztem.



Hihetetlen érzés fogott el, amikor megláttam a képeket. Egyszerűen nem hittem el, hogy én vagyok rajtuk. Egy teljesen más ember, egy más nő nézett vissza rám. Furcsa volt, mert a képen a nőnek volt önbizalma és jól nézett ki, viszont ezt én nem éreztem addig.



Azt hiszem, ekkor tudatosult bennem igazán, hogy mekkora hatása van a külsőségeknek a belső világunkra. Nem csak önbizalmat ad, de jókedvre is tud deríteni egy-egy szép ruhadarab. Így ha bármikor adódik hasonló lehetőség, habozás nélkül elfogadom majd!



Üdvözlettel,


Vera



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése